1Care sunt obligațiile administratorului de bloc?
Administratorul de bloc este responsabil cu administrarea imobilului, contabilitatea, gestionarea fondurilor și bunurilor, afișarea situațiilor financiare, respectarea siguranței împotriva incendiilor, și predarea documentelor la schimbarea sa, totul conform hotărârilor Adunării Generale și legii.
2Cum se poate informa un proprietar despre cheltuielile asociației?
Listele de cheltuieli lunare sunt afișate la avizierul asociației de proprietari și sunt disponibile pentru verificare la cererea proprietarilor.
3Ce drepturi am în calitate de membru al asociației de proprietari?
Membrii au dreptul de a participa la adunările generale, de a vota pentru luarea deciziilor, și de a contesta deciziile comitetului executiv dacă acestea lezează drepturile lor.
4Ce se întâmplă în cazul unei avarii în spațiile comune?
Proprietarii sunt responsabili de notificarea imediată a administratorului, care trebuie să ia măsurile necesare pentru remediere. Costurile sunt suportate conform cotelor-părți indivize.
5Pot închiria sau înstrăina spațiile comune din condominiu?
Spațiile comune nu pot fi închiriate sau înstrăinate fără acordul scris al tuturor proprietarilor din condominiu și aprobarea în adunarea generală.